دانلود ترجمه مقاله مفهوم رضایت مشتری در بازارهای صنعتی
- توضیحات
- دسته: مقالات ترجمه شده
- منتشر شده در 05 آذر 1392
- نوشته شده توسط مدیر
- بازدید: 3483
موضوع پروژه:ترجمه مقاله مفهوم رضایت مشتری در بازارهای صنعتی
تعداد صفحات:24
فرمت: word
قیمت: 5000 تومان
چکیده: مهمترین وجه تمایز بین رضایت مشتری در بازارهای صنعتی نسبت به بازارهای مصرفی در این است که عرضه کننده صنعتی برای سنجش رضایت با یک گروه و سیستم خریدار روبه رو میشود، نه یک فرد. در حقیقت او با سازمان مشتری (customer organization) طرف است، نه مشتری. بنابراین هر یک از آنها (اعضاء سازمان مشتری) معیارهای متفاوتی برای نشان دادن رضایت یا عدم رضایت خود از یک عرضه کننده دارند و این کار را برای سنجش رضایت مشتری در بازارهای صنعتی مشکل میکند. به همین خاطر تا به حال در تحقیقات و مقالات ارائه شده پیرامون موضوع رضایت مشتری موارد کمی میتوان پیدا کرد که در بازارهای صنعتی رضایت مشتریان را مورد ارزیابی قرار دهند. در این مقاله، کوشش شده تا مدل ها، شاخصها و روشهای سنجش رضایت مشتریان صنعتی که تا به حال توسط محققان مورد بررسی قرار گرفته است گردآوری شود، تا بدین وسیله تفاوت بین مشتریان در دو بازار مصرفی و صنعتی و روشهای ارزیابی رضایت آنها بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد.
Abstract: The most important distinction between customer satisfaction in industrial markets than in consumer markets is that the supplier industry to measure satisfaction with a group system and the buyer faces, not one person. In fact, he organized the customer (customer organization) side, not client. So each of them (members of the client organization) different criteria to indicate their satisfaction or dissatisfaction of a supplier and have it to measure customer satisfaction in industrial markets is difficult. So had presented papers on research and customer satisfaction issues surrounding the topic can be found in some industrial markets, customers can evaluate. This article attempts to models, indicators and assessment methods of industrial customers that had been studied by researchers is to be collected, thereby to differences between customers in both consumer and industrial markets, and methods for assessing their satisfaction over be considered over.
ادامه مطلب: دانلود ترجمه مقاله مفهوم رضایت مشتری در بازارهای صنعتی
دانلود ترجمه مقاله تفاوتهای برنامه ریزی استراتژیک در سازمانها
- توضیحات
- دسته: مقالات ترجمه شده
- منتشر شده در 05 آذر 1392
- نوشته شده توسط مدیر
- بازدید: 3495
موضوع پروژه:ترجمه مقاله تفاوتهای برنامه ریزی استراتژیک در سازمانها
تعداد صفحات:20
فرمت:word
قیمت:5000 تومان
چکیده: برنامه ریزی استراتژیک نقش کلیدی در موفقیت سازمانها در میدان رقـــابت دارد. این نوع برنامه ریزی اگر به درستی تدوین شود، به انتخاب استراتژی هایی منجر می شود که درصورت اجرای صحیح و به موقع، موجب تعالی و پیشتازی سازمان می شود. امروزه فعالیتهای اقتصادی جهان را ترکیبی از سازمانهای بزرگ، متوسط و کــوچک انجام می دهند. همه این سازمانها در محیطی متلاطم و بازاری به شدت رقابتی به دنبال پیروزی در برابر رقبای خود و ارضای نیازهای مشتریان خود هستند. برنامه ریزی استراتژیک در صورت تدوین و اجرای درست، ابزاری سودمند برای موفقیت شرکتها در بازار رقـابت جهانی بوده و می تواند آنها را سرپا نگه دارد. به خاطر تفاوتهای موجود بین سازمانهای بزرگ و کوچک در زمینه های مختلف، تدوین، اجرا و ارزیابی برنامه استراتژیک نیز در آنها متفاوت است. در این مقاله درصدد شناسایی این تفاوتها در راستای کمک به برنامه ریزی استراتژیک سازمانهای کوچک است تا از این طریق بخش عمده ای از موفقیت آنها در بازار رقابتی رقم بخورد.
Abstract: Strategic planning plays a key role in the success of organizations in the field is competitive. This type of plan, if properly developed, the strategies chosen to lead that if timely and proper implementation, led to excellence and leading the organization. Today, the world's economic activity combines large enterprises, medium and small are doing. All of these organizations in the turbulent environment and highly competitive market looking for victory against its competitors and satisfy our customers needs are. Strategic planning and implementation, if properly developed, a useful tool for corporate success in global competition and can keep them running. Because of the differences between large and small organizations in different fields, development, implementation and evaluation of strategic plans as they are different. This article attempts to identify these differences in order to assist strategic planning for small organizations through the major part of their success in competitive figure to eat.
ادامه مطلب: دانلود ترجمه مقاله تفاوتهای برنامه ریزی استراتژیک در سازمانها
دانلود ترجمه مقاله چالشهای جدید تکنولوژی اطلاعات و نگرش نو بر توسعه همکاریهای صنعت و دانشگاه
- توضیحات
- دسته: مقالات ترجمه شده
- منتشر شده در 05 آذر 1392
- نوشته شده توسط مدیر
- بازدید: 4948
موضوع پروژه:ترجمه مقاله چالشهای جدید تکنولوژی اطلاعات و نگرش نو بر توسعه همکاریهای صنعت و دانشگاه
تعداد صفحات:18
فرمت:word
قیمت: 5000 تومان
\مقدمه: تکنولوژی اطلاعات کلیدی همکاری دانشگاه و صنعت طی دهه های اخیر از حالت سنتی خارج گشته که دراین رابطه تافلر (1990) سه موج تغییر را بمنظور توضیح ماهیت تکامل تدریجی تمدن بشری بر می شمرد. موج اول دوره کشاورزی، موج دوم دوره صنعتی و قرن اطلاعات (موج سوم ) مقارن با نیمه دوم قرن بیستم شروع شد و اکنون بشریت درحال گذر از آن است و صنعت و اقتصاد جهان برپایه تبادل اطلاعات، ارتباطات الکترونیکی و استقلال بیشتر بنا نهاده شده که باعث توسعه مرزهای سازمان ( مرز گستری)، ایجاد شبکه های گسترده کاری و نهایتاً سازمانهای مجازی گردید. بنابراین ایجاد سازمان های مجازی ره آورد قرن اطلاعات بصورت عام و کامپیوتر بطوراخص است. ( لینپک و استامپس 1997). این پدیده که در اشکال مختلف مانند سازمانهای مجازی، تیم های مجازی ، گروههای مجازی ،آموزش مجازی ، و با سرعت زیاد بدلیل ضرورتهای اقتصادی و فنی و توسعه ای درکشورهای پیشرفته در حال استقرار است در کشور ما هنوز جایگاه مشخصی نیافته است.
Introduction: key information technology university-industry cooperation in recent decades been outside the traditional mode of this relationship Toffler (1990) described three waves in order to change the nature of the evolution of human civilization can count on. The first wave of agricultural period, a second wave of industrial and Course Information century (third wave) coincide with the second half of the twentieth century began and now Humanity is currently passing through the world economy, industry and times, information exchange, electronic communication and independence that most Founded boundaries causing the development organization (Wide Borders), creating a broad network and virtual organizations eventually became. Thus creating a virtual organization Rahavard century as general information and is Btvrakhs computer. (Lynpk and Astamps 1997). This phenomenon in various forms such as virtual organizations, virtual teams, virtual groups, virtual learning, and too fast because of the economic and technical necessities and development in advanced countries is now established in our country still has not specified the position.
دانلود ترجمه مقاله راهکارهای تقویت نوآوری و شکوفایی در سازمان
- توضیحات
- دسته: مقالات ترجمه شده
- منتشر شده در 05 آذر 1392
- نوشته شده توسط مدیر
- بازدید: 3586
موضوع پروژه:ترجمه مقاله راهکارهای تقویت نوآوری و شکوفایی در سازمان
تعداد صفحات:29
فرمت:word
قیمت:5000 نومان
چکیده: تحقیق حاضر با هدف کلی یافتن راهکارهایی جهت تقویت نوآوری و خلاقیت در کارکنان؛ کارشناسان و مدیران سازمان ها به منظور دستیابی به تعالی و شکوفایی سازمانی انجام شده است. بایستی منابع انسانی سازمان که عمده ترین منبع توسعه نوآوری در سازمان می باشند؛ در کلیه سطوح به این باور برسند که اصولاً بقای سازمان در دنیای رقابتی و بازارهای پیچیده داخلی و بین المللی امروز؛ منوط به خلاقیت و نوآوری همگانی بوده و همه نیروها باید در جهت ایجاد نوآوری و خلاقیت در سازمان فعالیت نمایند. برای ایجاد و تداوم نوآوری و شکوفایی در سازمان بایستی عادت به تفکر را در کارکنان؛ کارشناسان و مدیران ایجاد کرد؛ چراکه خلاقیت با تفکر به وجود می آید و ارزش تفکر به قدری زیاد است که در تعالیم اسلامی ارزش یک ساعت تفکر، بر 70 سال عبادت بدنی بدون تفکر برتری داده شده است . وقتی تفکر و اندیشه در راستای ماموریت و اهداف سازمان بصورت عادت روزمره درآید؛ مجموعه کارکنان یک سازمان به دنبال شکوفایی و ارتقای سازمان مربوط خواهند بود. این تفکر به صورت یک فرهنگ سازمانی در لایه های مختلف سازمان رسوخ کرده و در اجرای استراتژی تاثیر کلی و دائمی می گذارد. سازمان های موفق؛ سازمان هایی هستند که مدیران، کارشناسان و کارکنان آن بر اساس استراتژی سازمان همواره در یک رقابت پویا به دنبال نوآوری و خلاقیت باشند و تفکر در نیروهای سازمان به صورت یک عادت و وظیفه سازمانی تلقی گردد. در این صورت با نهادینه شدن خلاقیت و تولید فکر و اندیشه نو؛ سازمان تبدیل به یک سازمان خلاق، نوآور و شکوفا می گردد و حاصل آن هم افزایی در نوآوری سازمانی است. حاصل فکر جمعی موجب هم افزایی در سازمان شده و نهایتاً یک هم آوایی جمعی موجب تلاش سازمان در راستای هدف های سازمان با فکر نو، و شکوفایی سازمان می گردد.
Abstract: The overall aim of this study is to find ways to strengthen innovation and creativity in employees; experts and managers of organizations to achieve organizational excellence and prosperity has been done. HR should be the main source of development organizations in the organization are innovative; at all levels come to believe that the survival of organizations primarily in the competitive world of complex domestic and international markets today; subject to public innovation and all forces must innovation and creativity to build up in the organization should. And continue to make innovation and development in the organization must get used to thinking in employees; experts and managers to create, since creative thinking there is so much thought and values in Islamic teachings that the value of a time thinking, 70 years on body worship without thought is given preference. When thinking and ideas in line with the mission and goals as the organization becomes a daily habit; set of employees of an organization for promoting prosperity and related organizations will be. This idea into a corporate culture in penetrating several layers of organization and strategy in implementing the general and permanent effect leaves. Successful organizations; organizations are managers, professionals and employees based on race strategy in a dynamic organization always looking for innovation and creativity and thought are organized forces as a habit and corporate responsibility are considered. In this case, the institutionalization of creativity and produce new ideas; organization into an organization of creative, innovative and prosperous, and the result is synergy is in organizational innovation. I led the group synergy in the organization and ultimately led to a collective effort both phonetic organization in line with the objectives of the organization of new thinking, and prosperity will be organized.
ادامه مطلب: دانلود ترجمه مقاله راهکارهای تقویت نوآوری و شکوفایی در سازمان