پايان نامه الگوريتم ممتيک
- توضیحات
- دسته: پایان نامه
- منتشر شده در 08 آبان 1392
- نوشته شده توسط مدیر
- بازدید: 6150
کلیه پایان نامه های سایت در قالب استاندارد پایان نامه ها بوده و فرمت فایل پایان نامه در پست اشاره شده است.
موضوع : پایان نامه الگوریتم ممتیک
فایل : word
صفحات: 47
فهرست متالب :
پیش گفتار. 6
مقدمه 7
فصل 1: الگوریتم ژنتیک و جستجوی محلی. 9
الگوریتم ژنتیک چیست؟ 10
تابع ارزش (تابع شایستگی) 11
تابع انتخاب. 11
تقاطع (crossover) 12
جهش Mutation. 13
جستجوی محلی. 15
الگوریتم های جستجوی محلی. 15
انواع جستجوهاي محلي. 16
فصل 2 : الگوریتم ممتیک.. 17
تاریخچه الگوریتم ممتیک.. 18
مم چیست؟ 19
نمایش کروموزوم به همراه مم 20
روش بالدوینی. 20
ترکیب با ژن. 20
نحوه عملکرد الگوریتم ممتیک.. 21
دسته بندی تطبیقي مم ها 24
تصادفی. 24
حریصانه 25
تابع انتخاب. 25
انواع تطبیق. 26
ایستا 27
تطبیقی. 27
خود تطبیق. 27
سطح تطبیق. 27
فصل 3: مثال ها ی عملی. 30
مثال 1 : زمان بندی دروس دانشگاهی. 31
پیش نیاز راه حل. 31
تعاریف اولیه 31
نمایش کروموزوم 32
تابع شایستگی. 32
عملگر تقاطع. 33
عملگر جهش.. 33
جستجوي محلی. 34
پیاده سازي. 35
نتایج. 36
مثال 2: رنگ آمیزی گراف ها 38
تعریف مسئله 38
کاربرد مسئله : 38
نکات مسئله : 38
تعداد رنگ ها 39
طراحی کروموزوم 40
تابع برازندگی. 40
جمعیت اولیه 41
جستوجوی محلی. 41
توضیح جستجوی تابو. 41
نحوه جستجو در این الگوریتم 42
عمل CrossOver 42
انجام عمل جهش.. 44
نتیجه 46
منابع 47
برای خرید و یا راهنمایی می توانید با یکی از موارد زیر تماس بگیرید
ایمیل :
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
(پشتیبانی 24 ساعته)
تلفن تماس : 09144185326 (پشتیبانی 24 ساعته)
قیمت: 15000 تومان
دانلود فایل
برنامه برج هانویی بزبان ویزوال بیسیک (گرافیکی)
- توضیحات
- دسته: ویژوال بیسیک vb
- منتشر شده در 08 آبان 1392
- نوشته شده توسط مدیر
- بازدید: 3991
برنامه برج هانویی به زبان ویژوال بیسیک vb6 نوشیه شده است.
طراحی برنامه به صورت گرافیکی می باشد.
تصاویر برنامه :
برنامه n وزیر بزبان ویژوال بیسیک (vb6) با الگوریتم ژنتیک
- توضیحات
- دسته: ویژوال بیسیک vb
- منتشر شده در 08 آبان 1392
- نوشته شده توسط مدیر
- بازدید: 4091
سورس برنامه به زبان ویژوال بیسیک (vb6) و با الگوریتم ژنتیک نوشته شده است.
الگوربتم N وزیر و یا به عبارتی 8 وزیر مربوط به بازی شطرنج می باشد به این صورت که اگر در ابعاد صفحه شطرنج که 8*8 می باشد اگر 8 وزیر را طوری قرار دهیم که به صورت های عمودی و افقی و مورب به هم نخورند.
تصویر برنامه
ادامه مطلب: برنامه n وزیر بزبان ویژوال بیسیک (vb6) با الگوریتم ژنتیک
برنامه ضرب اعداد بزرگ در پاسکال
- توضیحات
- دسته: پاسکال
- منتشر شده در 08 آبان 1392
- نوشته شده توسط مدیر
- بازدید: 4435
ضرب اعدا بزرگ بوسیله مبحث تقسیم و غلبه طراحی الگوریتم قابل حل است.
این برنامه در زبان پاکل نوشته شده است وشما می توانید خروجی آنرا در عکس زیر مشاهده کنید: